Güncelleme Tarihi: 04 Nisan 2023

Gösterim: 9710

04.04.2023 tarihli 4/B Sözleşmeli Personel Alım İlanı

Üniversitemiz birimlerinde 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4. maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar"ın ek 2’inci maddesi uyarınca sözleşmeli personel alım ilanı 04.04.2023 tarihli Resmi Gazetede yayımlanmıştır.

Başvurulara İlişkin Genel Açıklamalar:

1-Başvurular online ön başvuru ve şahsen evrak teslimi olmak üzere iki aşamalı olarak gerçekleşecektir.

2-Online Ön Başvurular Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İlan Bilgi Sistemi https://ilan.bandirma.edu.tr  üzerinden 04.04.2023 10:00-18.04.2023 17:00 tarihleri arasında yapılacaktır.

3-Online başvurusunu tamamlayan adaylar İlan Bilgi Sistemi üzerinden yapılan başvuruya ait Başvurularım / Başvuru Bilgisi sayfasının çıktısını alarak imzasını atacak ve şahsen başvuruda istenen diğer evraklarla birlikte 04.04.2023 10:00-18.04.2023 17:30 tarihleri arasında şahsen veya noter vekaleti verdiği kişi aracılığı ile evrakları Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı İdari Personel Bürosuna teslim edecektir.

4-İlan Bilgi Sistemi üzerinde ilan şartlarında belirtilen belge / sertifika / rapor vs. ilişkin dokümanların mutlaka pdf formatında ve ilanda belirtilen sıraya göre yüklenmesi gerekmektedir.

5-İlan Bilgi Sistemi üzerinde yapılacak başvuru aşamaları sırasında ilan şartına göre yüklenmesi istenen belgelere yönelik sistemde ismi açıkça yazılmamış olan belgeler “Belge” alanına yüklenecektir.

6- İlan Bilgi Sistemi üzerinde yapılacak başvuru aşamaları sırasında KPSS puan bilgisi girilirken tarih kısmına KPSS Sonuç Açıklama Tarihinin yazılması gerekmektedir.

7- İlan Bilgi Sistemi üzerinde yüklenecek fotoğrafın vesikalık veya biyometrik formata uygun olması gerekmektedir.

8-Başvuruların tamamlandıktan sonra mutlaka başvuru tarihleri içerisinde "Başvurumu Tamamla ve Gönder" işlemi yapılması gerekmekte olup "Taslak" durumundaki başvurular geçersiz sayılacaktır.

9- İki aşamalı başvuruyu gerçekleştirmeyen (sadece İlan Bilgi Sisteminde başvurusu olup şahsen evrak teslim etmeyen, evraklarını şahsen teslim etmeyen, iki aşamalı başvurusunu gerçekleştirdikten sonra İlan Bilgi Sisteminden başvurusunu geri çeken, taslak aşamasında kalan başvurular, posta vs.) tüm başvurular geçersiz sayılacağı için işleme alınmayacak ve işleme alınmayan başvurular ile ilgili adaylara ayrıca bilgilendirme yapılmayacaktır.

10-Başvurucuların öncelikle ilan metnini ve yukarıda yapılan açıklamaları detaylıca okuduktan sonra başvuru işlemlerini gerçekleştirmesi işlemlerde kolaylık sağlayacak olup açıklamalarda yer almayan konular olması durumunda personel@bandirma.edu.tr  e-posta adresi üzerinden ulaşılarak yardım alınması gerekmektedir.

11-Cep telefonundan yapılan başvurularda hatalar oluşabilmektedir. Bu nedenle başvuruların bilgisayar üzerinden yapılmasında fayda vardır.

İLAN METNİ İÇİN TIKLAYINIZ.